Simulace vody v herním prostředí – Bc. Jakub Medvecký-Heretik
Bc. Jakub Medvecký-Heretik
Diplomová práce
Simulace vody v herním prostředí
Real-time Water Simulation in Game Environment
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je preskúmať existujúce techniky simulácie tekutín a z nich vybrať tie, ktoré je možné použiť v real-time aplikáciách, akými sú napríklad video hry. Na základe tohto prieskumu a vopred definovaných požiadavok boli implementované tri rôzne spôsoby simulácie kvapalín využívajúce koncept bunečného automatu. Tieto techniky boli porovnané z hľadiska výkonu, pamäťovej náročnosti …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to investigate the existing fluid simulation techniques and select the ones that can be used in real-time applications such as games. Based on this research and following a set of predefined requirements, three different approaches to liquid simulation using cellular automata were implemented. They were compared in terms of performance, memory consumption, and how they …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mfkg2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Čejka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika