Monika Rozsypalová
Diplomová práce
Marketing obchodních řetězců
Retail marketing
Anotace:
Trh maloobchodních řetězců v České republice zaznamenal v posledních dvaceti letech nebývalý růst. Na našem území se objevila řada maloobchodních společností, která podstatně změnila stávající prodejní síť a nákupní chování Čechů. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu základních pojmů souvisejících s obchodem a retail marketingem. Dále je zde shrnut historický vývoj …víceAbstract:
A retail market in the Czech Republic has registred in last twenty years an unusual growth. A lot of retail companies were established here in our country and very significantly changed current sales network and a Czech shopping behaviour. This thesis is divided into three parts. First part describes elementary concept regarding to trade and retail marketing. Furthermore there is a description of historical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Milan Mrazek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25636
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Rudolf Ešner -
Green Coffee Sourcing Methods and Customer Behaviour
Daniel Komár