Monika Rozsypalová
Master's thesis
Marketing obchodních řetězců
Retail marketing
Abstract:
Trh maloobchodních řetězců v České republice zaznamenal v posledních dvaceti letech nebývalý růst. Na našem území se objevila řada maloobchodních společností, která podstatně změnila stávající prodejní síť a nákupní chování Čechů. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu základních pojmů souvisejících s obchodem a retail marketingem. Dále je zde shrnut historický vývoj …moreAbstract:
A retail market in the Czech Republic has registred in last twenty years an unusual growth. A lot of retail companies were established here in our country and very significantly changed current sales network and a Czech shopping behaviour. This thesis is divided into three parts. First part describes elementary concept regarding to trade and retail marketing. Furthermore there is a description of historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25636
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Milan Mrazek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25636
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Rudolf Ešner -
Green Coffee Sourcing Methods and Customer Behaviour
Daniel Komár