Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků – Julie WOČADLOVÁ
Julie WOČADLOVÁ
Bachelor's thesis
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Fairtrade certification and its influence of customers buying behaviour of a selected segment
Anotácia:
Cílem této kvalifikační práce je představit téma certifikace Fairtrade a následně zhodnotit dopady této certifikace na nákupní chování spotřebitelů generace Y. V teoretické části práce je certifikace Fairtrade představena v souvislosti s problematikou spravedlivého obchodu, která kromě základních poznatků popisuje situaci i v českém a zahraničním prostředí. Předmětem praktické části práce je pak realizace …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to introduce the topic of Fairtrade certification and to evaluate the impacts of the certification on the buying behavior of Generation Y consumers. The theoretical part presents the Fairtrade certification in the context of fair trade issues, which, in addition to basic data, describes the situation in the Czech Republic and foreign environment. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WOČADLOVÁ, Julie. Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Certifikace Fairtrade vybraného města
Marie KRYLOVÁ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
Matěj BARTOŠ -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
Spotřebitelské chování generace Y
Emília Povýšilová -
Změny ve spotřebě a spotřebním chování v ČLR v 21. století
Dominika Trubková -
Porovnání spotřebního chování generace X a Y v oblasti cestovního ruchu
Karolína Kozderová -
Vliv CSR aktivit potravinových řetězců na nákupní chování mileniálů
Veronika Křížková