Ing. Yana Sudakova

Diplomová práce

Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.

Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Abstract:
This thesis aims to compare inbound marketing practices of traditional and virtual financial institutions in Austria. The first part begins with a description of the basic ideas of digital-only banks. Then the need of customers in traditional banks is explained. A variety of inbound marketing practices is described in the second chapter. The last paragraph of the theoretical part illustrates how return …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
  • Vedoucí: M.A. Ondřej Kotouč
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication