Analýza ICT trhu v segmente služieb SaaS – Jaroslav Brdjar
Jaroslav Brdjar
Bakalářská práce
Analýza ICT trhu v segmente služieb SaaS
Analýza ICT trhu v segmente služieb SaaS
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat současný trh produktů Software-as-a-Service především analýzou dodavatelů, názornými ukázkami a představením funkcionality těchto řešení. Mým cílem je ukázat přínos užívání takových řešení pro podnik. Pokusím se odhadnout vývoj a směřování tohoto segmentu trhu na základě analytických zpráv předních společností a na základě potřeb zákazníků. Celá analýza SaaS je postavena …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the current market products Software-as-a-Service by analyzing particular suppliers, illustrative examples and introduction of functionality of these solutions. My goal is to show the benefits of using these solutions for the enterprise. I will try to assess the development and direction of this market segment based on analyst reports of leading companies based on …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať súčasný trh produktov Software-as-a-Service predovšetkým analýzou dodávateľov, názornými ukážkami a predstavením funkcionality týchto riešení. Mojím cieľom je ukázať prínos používania takýchto riešení pre podnik. Pokúsim sa odhadnúť vývoj a smerovanie tohto segmentu trhu na základe analytických správ popredných spoločností a na základe potrieb zákazníkov. Celá analýza …víceKlíčová slova
TCO Řízení vztahů se zákazníky SaaS CRM Celkové náklady On-demand softvér Softvér jako služba
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Václav Derfler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane