Hana Navrátilová

Diplomová práce

Strategické řízení značky Kofola

Strategic brand management of Kofola
Anotace:
Kofola je ukázkovým příkladem úspěšného oživení značky a jejího dalšího rozvoje. Viditelně prokazuje skutečnost, že historie a znalost jsou pouze jedním z mnoha faktorů, které se mohou spolupodílet na vybudování silné značky. Důležité je především to, jak bude značka uchopena a celkově jak efektivně a strategicky bude řízena. Tato práce se zabývá analýzou strategického řízení značky Kofola. Jejím záměrem …více
Abstract:
Kofola shows a perfect example of a successful brand revival and its further development. It prooves, that brand's history and knowledge are just one of many factors contributing to bilding a strong brand. The most important is the whole process of effective and strategic brand management. This diploma thesis analyzes the strategic brand management of Kofola. Its goal is to reveal the main keys to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jan Geschmay

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24342

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod