Lenka Bílková

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané turistické atraktivity

Marketing study of selected tourist attraction
Anotace:
Pro zpracování této diplomové práce na téma Marketingová studie vybrané turistické atraktivity si autorka zvolila Zámek Klášterec nad Ohří. Zámek je nejvýznamnější atraktivitou ve městě Klášterec nad Ohří a patří mezi nejnavštěvovanější památky v Čechách. Ročně na něj zavítá téměř 20 tisíc návštěvníků. Úkolem této diplomové práce je analyzovat stávající aplikaci marketingových nástrojů turistické atraktivity …více
Abstract:
To work out this diploma thesis on the theme Marketing study of selected tourist attraction the author has chosen Castle Klášterec nad Ohří. The castle is the most important attraction in the town Klášterec nad Ohří and one of the most visited monuments in the Czech Republic. The castle is a tourist target of almost 20 thousands visitors every year. The task of this thesis is to analyze existing application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Petr Hybner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31744