Internetový marketing vybrané firmy – Ing. Tomáš Zabloudil
Ing. Tomáš Zabloudil
Bakalářská práce
Internetový marketing vybrané firmy
Internet marketing of selected company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Internetový marketing vybrané firmy. Teoretická část popisuje marketing, dále historii a vývoj internetu spolu s vymezením internetového marketingu. Postupně se věnuje jednotlivým formám a nástrojům internetového marketingu, které jsou podstatou závěrečné práce. Praktická část nejdříve charakterizuje firmu Martin Vlasák a jí provozovaný internetový obchod sklenik-expert …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the Internet marketing used by a selected firm. The theoretical part of this thesis describes marketing, the Internet history, development and evolution, and it defines the Internet marketing. This section introduces gradually individual forms and tools of the Internet marketing as these create the basis of this thesis paper. The practical part provides first the …víceKlíčová slova
Internet uživatelé internetu marketing nástroje internetového marketingu internetový obchod webové stránky internetová reklama podpora prodeje na internetu online direkt marketing online public relations marketing v sociálních médiích internet users internet marketing tools eshop website internet advertising sales promotion on the internet online direct marketing marketing in social media
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j5q6m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet