VNÍMÁNÍ CENOVÉ HLADINY VS. MĚŘENÁ CENOVÁ HLADINA, JEJÍ OVLIVŇOVÁNÍ A ZPĚTNÉ PŮSOBENÍ NA EKONOMIKU – Lenka Marková
Lenka Marková
Master's thesis
VNÍMÁNÍ CENOVÉ HLADINY VS. MĚŘENÁ CENOVÁ HLADINA, JEJÍ OVLIVŇOVÁNÍ A ZPĚTNÉ PŮSOBENÍ NA EKONOMIKU
Price perception vs. measured inflation and its influence and impact on economics and political vote
Anotácia:
Měření cenové hladiny ukazatelem CPI dává prostor pro určitou mezeru mezi naměřenou cenovou hladinou a hladinou subjektivně vnímané inflace. Diplomová práce se zabývá kvantifikováním této mezery u jednotlivých skupin obyvatel, na konkrétních datech upozorňuje, jak tento gap ovlivňuje jednotlivce, zda růst životních nákladů podle indexu CPI kopíruje vnímání o cenách. Objasňuje vliv nesprávné konstrukce …viacAbstract:
Measurement of price level with consumer price indices forms some gap between measured inflation and perceived inflation. The graduation theses is concerned with quantification of gap in particular group of individuals and shows on measuring data, how this gap influents individuals, if growth of cost of living according to consumer price index copies price perception. It illustrates influence the incorrect …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 10. 2010
- Vedúci: Josef Šíma
- Oponent: Václav Rybáček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24556
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské ceny, ich vývoj a stabilita
Veronika Marhútová -
Implementace udržitelných procesů v rámci F&B konceptů CPI Hotels
Eliška Lomozová -
Analýza rigidity cen na datech CPI
Michal Podešť -
Hotelová spoločnost' CPI Hotels, a.s. a jej prezentácia na hotelovom trhu Českej republiky
Danka Husárová -
CPI – neofašismus nebo populismus?
Natálie Skaláková -
Strategie komunikace brandů společnosti CPI Hotels, a. s.
Marie Vítková -
Rozvoj kongresové činnosti v novém hotelu CPI
Kamila Jarošová -
Analýza účetních výkazů CPI Facility, a. s. sestavených dle české legislativy a IFRS
Monika Rutová