Ing. František BROŽ

Bachelor's thesis

Využití počítače ve výuce grafických předmětů (PEK - písemné elektronické komunikace a OBK - obchodní korespondence) na obchodní akademii

Using computers in the teaching of written electronic communication (PEK) at the business college
Abstract:
V práci pojednávám o využití fenoménu konce 20. století při výuce psaní na klávesnici počítace desetiprstovou hmatovou metodou a o vyhotovení písemností v obchodní korespondenci. Hlavní část práce o písemné a elektronické komunikaci (PEK) věnuji používání programové výuky psaní ZAV na školách (web zav). Teoreticky vycházím z materiálů MŠMT ČR. V praktické části pojednávám o výuce realizované tradiční …more
Abstract:
ABSTRACT In this thesis entitled ``Using computers in the teaching of written electronic communication (PEK) at the business college{\crqq} I discuss the use of a phenomenon of the 20th Century in the teaching of typing on computer keyboards using the ten-finger touch-typing method and upon producing business correspondence. I have devoted the main body of the thesis to the use of the ZAV program for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2006
Accessible from:: 11. 6. 2011
Identifier: 4096

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Mgr. Svatava Kašpárková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BROŽ, František. Využití počítače ve výuce grafických předmětů (PEK - písemné elektronické komunikace a OBK - obchodní korespondence) na obchodní akademii. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 06. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.