Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka – Bc. Martina Čadová
Bc. Martina Čadová
Master's thesis
Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka
Supportive and Limiting Factors in Teacher and Student Interaction
Abstract:
Práce se v teoretické rovině zabývá analýzou vlivu školního prostředí na sociální a emocionální aspekty vývoje dětí. Vychází z teoretických přístupů ke vzdělávání, které zdůrazňují význam integrace životních kvalit dětí do vzdělávacích procesů a poukazuje na klíčovou roli především učitelů jako modelů pozitivního sociálního chování. S důrazem na celostní přístup ke vzdělávání zahrnující nejen školní …moreAbstract:
The thesis theoretically deals with the analysis of the influence of the school environment on the social and emotional aspects of children's development. It is based on theoretical approaches to education, which emphasize the importance of integrating children's life qualities into educational processes and highlights the crucial role of teachers as models of positive social behavior. With an emphasis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čadová, Martina. Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Specifika edukačního procesu v dětském domově se školou
David KUČERA -
Žák se vzácným onemocněním v edukačním procesu
Eliška Jarošová -
Jemná motorika a grafomotorika u žáka se souběžným postižením více vadami v edukačním procesu
Marcela Šedivá -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Alena Hlaváčková -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední odborné škole
Marie Kambová -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Jan Fiala -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Leona Kloudová -
Komunikace a interakce učitele a žáka v digitální době
Anna Kopečná