Bc. Martina Čadová

Master's thesis

Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka

Supportive and Limiting Factors in Teacher and Student Interaction
Abstract:
Práce se v teoretické rovině zabývá analýzou vlivu školního prostředí na sociální a emocionální aspekty vývoje dětí. Vychází z teoretických přístupů ke vzdělávání, které zdůrazňují význam integrace životních kvalit dětí do vzdělávacích procesů a poukazuje na klíčovou roli především učitelů jako modelů pozitivního sociálního chování. S důrazem na celostní přístup ke vzdělávání zahrnující nejen školní …more
Abstract:
The thesis theoretically deals with the analysis of the influence of the school environment on the social and emotional aspects of children's development. It is based on theoretical approaches to education, which emphasize the importance of integrating children's life qualities into educational processes and highlights the crucial role of teachers as models of positive social behavior. With an emphasis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čadová, Martina. Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe