Bc. Martina Čadová

Master's thesis

Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka

Supportive and Limiting Factors in Teacher and Student Interaction
Anotácia:
Práce se v teoretické rovině zabývá analýzou vlivu školního prostředí na sociální a emocionální aspekty vývoje dětí. Vychází z teoretických přístupů ke vzdělávání, které zdůrazňují význam integrace životních kvalit dětí do vzdělávacích procesů a poukazuje na klíčovou roli především učitelů jako modelů pozitivního sociálního chování. S důrazem na celostní přístup ke vzdělávání zahrnující nejen školní …viac
Abstract:
The thesis theoretically deals with the analysis of the influence of the school environment on the social and emotional aspects of children's development. It is based on theoretical approaches to education, which emphasize the importance of integrating children's life qualities into educational processes and highlights the crucial role of teachers as models of positive social behavior. With an emphasis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čadová, Martina. Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe