Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka – Bc. Martina Čadová
Bc. Martina Čadová
Master's thesis
Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka
Supportive and Limiting Factors in Teacher and Student Interaction
Anotácia:
Práce se v teoretické rovině zabývá analýzou vlivu školního prostředí na sociální a emocionální aspekty vývoje dětí. Vychází z teoretických přístupů ke vzdělávání, které zdůrazňují význam integrace životních kvalit dětí do vzdělávacích procesů a poukazuje na klíčovou roli především učitelů jako modelů pozitivního sociálního chování. S důrazem na celostní přístup ke vzdělávání zahrnující nejen školní …viacAbstract:
The thesis theoretically deals with the analysis of the influence of the school environment on the social and emotional aspects of children's development. It is based on theoretical approaches to education, which emphasize the importance of integrating children's life qualities into educational processes and highlights the crucial role of teachers as models of positive social behavior. With an emphasis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čadová, Martina. Podporující a limitující faktory v interakci učitele a žáka. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika edukačního procesu v dětském domově se školou
David KUČERA -
Žák se vzácným onemocněním v edukačním procesu
Eliška Jarošová -
Jemná motorika a grafomotorika u žáka se souběžným postižením více vadami v edukačním procesu
Marcela Šedivá -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Alena Hlaváčková -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední odborné škole
Marie Kambová -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Jan Fiala -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Leona Kloudová -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Martina Tegelová