Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením – Markéta HOREJSKOVÁ
Markéta HOREJSKOVÁ
Bakalářská práce
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením
Barriers to inclusive education of pupils with physical disabilities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením a bariéry ve vzdělávání s tím spojené. V této práci jsou pomocí dotazníkovému šetření, analyzovány bariéry inkluzivního vzdělávání. Následnou analýzou dotazníkového šetření jsou navržena řešení zjištěných bariér tak, aby na základě navržených řešení pro prolomení případných bariér mezi učitelem, žákem a …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of inclusive education of children with physical disabilities and barriers connected to this. Barriers are evaluated by using a questionary survey. Subsequent analysis of the survey suggests solutions to the identified barriers so that the education of the disabled is as effective as possible in order to break down possible barriers between the teacher and pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOREJSKOVÁ, Markéta. \textit{Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/tzw9w6/.
Jak správně citovat práci
HOREJSKOVÁ, Markéta. Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA