Koncepce vnímání autorského představení – Olga Mikulska
Olga Mikulska
Diplomová práce
Koncepce vnímání autorského představení
The concept and reception of an authorial performance
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na definici pojmu „skupinové autorské představení“ na základě autorčiných zkušeností získaných během uvádění a rozboru autorského představení Caza casasueños v rámci uměleckého projektu Autorské divadlo v komunitě bez divadelního povědomí, který proběhl v červenci a srpnu 2016 na území Kolumbie. Práce popisuje zrod a vývoj nápadu a zdůrazňuje při tom procesuálnost vzniku autorského …víceAbstract:
This thesis focuses on defining the term „group authorial performance“ based on author‘s experiences gained while performing and discussing an authorial play Caza casasueños during the artistic project Authorial Theatre in a community without theatre awareness that took place in Colombia, in July and August 2016. It shows the origins of the idea and emphasizes the continuous process of creating authorial …víceKlíčová slova
autorské divadloKlíčová slova
kulturaKlíčová slova
divadelní diváciKlíčová slova
divadelní představení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2017
- Vedoucí: Jana PILÁTOVÁ
- Oponent: Eva ČECHOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 11. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Nezávislé divadelní sdružení De Facto Mimo
Denisa Bláhová -
Divadlo v době internetu a koronavirové krize
Jana Opletalová -
Imerzivní divadlo jako amplifikátor divadelnosti
Lukáš Brychta -
Divadlo. Proč?
Antonie Rašilovová -
Loutkové divadlo pro nedětského diváka
Jan Strýček -
Divadlo v době Koronaviru
Lumíra Přichystalová -
Divadlo a počasí: sdílené podnebí divadelního představení
Zuzana Sceranková -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová