OBRAZ ŽENY V ŽENSKÝCH ČASOPISECH OPTIKOU REKLAMY – Bc. Jana MUSILOVÁ
Bc. Jana MUSILOVÁ
Master's thesis
OBRAZ ŽENY V ŽENSKÝCH ČASOPISECH OPTIKOU REKLAMY
Image of woman in women´s magazines through the optic of advertisement
Abstract:
Diplomová práce s názvem Obraz ženy v ženských časopisech optikou reklamy se věnuje otázce zobrazování ženy v reklamě publikované v různých ženských časopisech. V teoretické části se autorka věnuje reklamě z pohledu toho, jak reklama komunikuje, jak se pojí s motivací a potřebami a jak pracuje s významy. Následně se autorka zaměřuje na téma genderových stereotypů v médiích, především v reklamě. Nechybí …moreAbstract:
This magister thesis named "Image of woman in women´s magazines through the optic of advertisement" is dealing with representation of women in advertisement published in different genres of women´s magazines. In the theoretical part, the authoress discusses how advertisement communicates, how it works with motivation and needs of its consumers, and how it produces the meanings. Then gender stereotypes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2011
Accessible from:: 5. 5. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUSILOVÁ, Jana. OBRAZ ŽENY V ŽENSKÝCH ČASOPISECH OPTIKOU REKLAMY. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Medial Studies
Theses on a related topic
-
ŽENSKÉ GENDEROVÉ STEREOTYPY VE FILMECH PRO PAMĚTNÍKY
Tereza SKÁCELOVÁ -
Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.
Veronika KUČEROVÁ -
Volba povolání a genderové stereotypy
Tereza NIČOVÁ -
Mužské a ženské stereotypy očima dětí staršího školního věku
Natálie KRUPIČKOVÁ -
Genderové stereotypy v současném českém hraném filmu
František Horvát -
Genderové stereotypy napříč firemní strukturou ve vybrané organizaci
Barbora Košábková -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Mýtus krásy v ženských časopisech
Kateřina Nováková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights