Business plan: Growth strategy of a propeller's producer – Tomáš Mejzlík
Tomáš Mejzlík
Diplomová práce
Business plan: Growth strategy of a propeller's producer
Podnikatelský plán: Růstová strategie výrobce vrtulí
Anotace:
Tato práce poskytuje doporučení stávajícímu výrobci uhlíkových vrtulí o tom, jak vstoupit na nový trh s vrtuli pro UAV. Práce je rozdělena do tří klíčových částí. První, teoretická část poskytuje základní informace o tom, jak navrhnout obchodní model a napsat podnikatelský plán, poskytuje informace o trendech a kritériích úspěchu v odvětví s dronama. Za druhé, obsahuje empirický výzkum a mapuje trh …víceAbstract:
This Master’s provides recommendations for an existing producer of carbon-fibre propellers on how to enter a new market with propellers for UAV. The thesis is divided into three key parts. First, theoretical part provides a background on how to design a business model and to write a business plan, introduces trends and success criteria in a drone industry. Second, contains empirical research and maps …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Martin Lukeš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71310
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Company Business Plan
Maria Ageenko -
Business plan
Zuzana Vdovjaková -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera