Pomůcky pro rozvoj, tvoření a chápání rýmů u dětí s narušeným vývojem řeči – Mgr. Sylvie Gavlíková
Mgr. Sylvie Gavlíková
Bakalářská práce
Pomůcky pro rozvoj, tvoření a chápání rýmů u dětí s narušeným vývojem řeči
Aids used for development rhyme formation and rhyme understanding by the children with developmental speech and language disorder
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je rozvíjení jazykového citu. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola je věnována problematice narušeného vývoje řeči a jeho postavení v systému narušení komunikačních schopností. Vymezena je zde také etiologie a klasifikace, která třídí narušený vývoj řeči podle několika hledisek. Druhá kapitola je zaměřena na komunikační kompetence u dětí s narušeným …víceAbstract:
The main problem in this work is development of linguistic sense. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter is devoted to conception of impaired development of speech and describes its position in the system of impaired communication abilities. It includes also the aetiology and the classification according to some standpoints. The second chapter is focused on the communication …víceKlíčová slova
Jazykový cit rým speciálně vzdělávací potřeby komunikační kompetence narušený vývoj řeči narušená komunikační schopnost fonematický sluch. Linguistic sense rhyme special educated needs communication competences impaired development of speech impaired communication ability phonemic hearing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aqna4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza úrovně jazykového citu u žáků s narušenou komunikační schopností v 1. třídě ZŠ
Sylvie Gavlíková -
Využití pomůcek pro hmatové vnímání v terapii žáků s narušenou komunikační schopností
Adela Plačková -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Komunikační kompetence u dítěte s poruchou autistického spektra v mateřské škole logopedické
Pavlína Dohnálková -
Komunikační kompetence dětí v mateřské škole logopedické
Vladimíra Dvořáková -
Komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením
Edita Sýkorová -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová