Oděv jako znakový systém/ autorský oděv – Bc. Martina Novotná
Bc. Martina Novotná
Diplomová práce
Oděv jako znakový systém/ autorský oděv
Gardments as a Semiotic System / Author's Gardments
Anotace:
Cílem doprovodného textu k praktické diplomové práci je přiblížit čtenáři vývoj divadelního výtvarnictví a následně jednu ze složek tohoto oboru, a to výtvarnictví kostýmní. Doprovodný text se zaměřuje nejprve obecně na scénografii, její počátky a významné osobnosti tohoto oboru. Postupně se dostává ke kostýmnímu výtvarnictví, jeho vývoji a k významným historickým obdobím divadelního kostýmu především …víceAbstract:
Main goal of this diploma thesis is to explain to reader the development of the theater art and one of the parts of this field which is costume art. The additional text is primary focused on basics of scenography; it’s beginnings and important persons of this field. Follows the costume art, it’s development and historical period of costume art. In last chapters I have described the second part of my …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jephd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. ak. soch. Jiří Sobotka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Kostýmní výtvarnictví v českém divadle v 90. letech 20. století
Andrea Králová -
M. de Ghelderode: Slečna Jairová - komplexní kostýmní řešení
Alena Dziarnovich -
Alternativy a nové cesty kostýmního výtvarnictví
Simona Rybáková -
Marius von Mayenburg: Kámen - komplexní kostýmní řešení
Lucie Winter Heřmánková -
Giacomo Puccini "Madama Butterfly" - komplexní kostýmní řešení
Inés Andučičová -
Divadelní výprava? Jevištní výtvarnictví ? Scénografie? porovnání teoretického vnímání scénograf ie v dílech Otakara Zicha a Růženy Vackové
Markéta Vöröšová -
Kostým jako scénografický prvek
Monika Částková -
Ikarova křídla - kostým
Magdalena Černá