Investiční rozvoj firmy s využitím franšízy – Bc. Alena Trojanová
Bc. Alena Trojanová
Master's thesis
Investiční rozvoj firmy s využitím franšízy
Investment development of the company using franchise
Abstract:
Tato diplomová práce zpracovává problematiku franšízy z pohledu aplikace v realitní kanceláři. Teoretická část práce se věnuje franšíze obecně, použita bude metoda literární rešerše. Praktická část staví na teoretické a její náplní bude aplikace franšízy do nově otevřené pobočky realitní kanceláře společnosti APALUCHA, s. r. o. používající jméno partnera ERA Solution. Výsledkem práce je vyhodnocení …moreAbstract:
This master thesis deals with the issue of franchising from the perspective of a real estate agency. The theoretical part of the thesis is devoted to franchising in general, literary research is the main research method used. The practical part builds on the theoretical, its content will be the application of the franchise to the newly opened branch of the real estate agency APALUCHA, s.r.o. using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/fu6sl/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Tomáš Marek
- Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Leasehold vs. Freehold - Financial Analysis and Comparison of Industrial Real Estate in Brno
Anna Jůzová -
Financial Analysis of Chocolate Industry in Kazakhstan
Diana Yerezhepova -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač