Investiční rozvoj firmy s využitím franšízy – Bc. Alena Trojanová
Bc. Alena Trojanová
Master's thesis
Investiční rozvoj firmy s využitím franšízy
Investment development of the company using franchise
Anotácia:
Tato diplomová práce zpracovává problematiku franšízy z pohledu aplikace v realitní kanceláři. Teoretická část práce se věnuje franšíze obecně, použita bude metoda literární rešerše. Praktická část staví na teoretické a její náplní bude aplikace franšízy do nově otevřené pobočky realitní kanceláře společnosti APALUCHA, s. r. o. používající jméno partnera ERA Solution. Výsledkem práce je vyhodnocení …viacAbstract:
This master thesis deals with the issue of franchising from the perspective of a real estate agency. The theoretical part of the thesis is devoted to franchising in general, literary research is the main research method used. The practical part builds on the theoretical, its content will be the application of the franchise to the newly opened branch of the real estate agency APALUCHA, s.r.o. using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fu6sl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 9. 2020
- Vedúci: Ing. Tomáš Marek
- Oponent: Ing. David Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / odbor:
Economics and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Leasehold vs. Freehold - Financial Analysis and Comparison of Industrial Real Estate in Brno
Anna Jůzová -
Financial Analysis of Chocolate Industry in Kazakhstan
Diana Yerezhepova -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač