Marketingové komunikace klubu HC Vítkovice Steel – Anastasija Košovenková
Anastasija Košovenková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace klubu HC Vítkovice Steel
Marketing Communications HC Vítkovice Steel
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o působení marketingu v hokejové sféře. V teoretické části jsou zmíněny a popsány jednotlivé marketingové nástroje ve sportovním odvětví, se zaměřením na lední hokej. Konkrétně od marketingového mixu po online komunikaci. Praktická část je zaměřená na představení hokejového klubu HC Vítkovice Steel od jeho historie po současnost. Dále jsou představeny marketingové aktivity …moreAbstract:
This thesis focuses on the influence of marketing in the ice hockey sphere. The theoretic part mentions and describes diverse marketing tools in the sport area and ice hockey in particular. Specifically the marketing mix and the online communication. The practical part introduces the ice hockey club HC Vítkovice Steel from its history to the present time. I am going to desrcibe the marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠOVENKOVÁ, Anastasija. \textit{Marketingové komunikace klubu HC Vítkovice Steel}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/u0fr1m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Košovenková, Anastasija. Marketingové komunikace klubu HC Vítkovice Steel. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza image sportovního klubu
Jakub Koziol -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák