Bc. Yana Boronina

Diplomová práce

Psychologické aspekty v marketingu a jejich vliv na chování zákazníka

Psychological aspects in marketing and their influence of customers' behavior
Anotace:
Diplomová práce se věnuje zkoumání a analýze psychologie nákupního chování zákazníků a idetifikování hlavních psychologických faktorů, které ovlivnují nákupní chování a výběr spotřebitelů. Cílem práce na základě analýzy nákupního chování vymezit hlavní psychologické nástroje v marketingu a zvážit jejich efektivitu a účinnost na psychologické úrovni vnímání zákazníka. Pomocí dotaznikového šetření byla …více
Abstract:
The master’s dissertation deals with the research and analysis of the psychology of consumer’s buying behavior and the identification of the main psychological factors that influence the consumers’ buying behavior and the choice. The goal of the dissertation is to identify marketing main psychological tools based on the analysis of consumer’s buying behavior, as well as to consider their effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/aeimy/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze