Psychologické aspekty v marketingu a jejich vliv na chování zákazníka – Bc. Yana Boronina
Bc. Yana Boronina
Diplomová práce
Psychologické aspekty v marketingu a jejich vliv na chování zákazníka
Psychological aspects in marketing and their influence of customers' behavior
Anotace:
Diplomová práce se věnuje zkoumání a analýze psychologie nákupního chování zákazníků a idetifikování hlavních psychologických faktorů, které ovlivnují nákupní chování a výběr spotřebitelů. Cílem práce na základě analýzy nákupního chování vymezit hlavní psychologické nástroje v marketingu a zvážit jejich efektivitu a účinnost na psychologické úrovni vnímání zákazníka. Pomocí dotaznikového šetření byla …víceAbstract:
The master’s dissertation deals with the research and analysis of the psychology of consumer’s buying behavior and the identification of the main psychological factors that influence the consumers’ buying behavior and the choice. The goal of the dissertation is to identify marketing main psychological tools based on the analysis of consumer’s buying behavior, as well as to consider their effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/aeimy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BORONINA, Yana. \textit{Psychologické aspekty v marketingu a jejich vliv na chování zákazníka}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/u0pj3p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty v rámci investičných rozhodnutí
Veronika Krásna -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů
Karolína Levíčková -
Nákupní chování při výběru dovolené obyvatel kraje Vysočina
Monika KROUPOVÁ -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová