Inovatívny manažment v rozvoji finančnej spoločnosti – Bc. Peter Kešelák
Bc. Peter Kešelák
Bakalářská práce
Inovatívny manažment v rozvoji finančnej spoločnosti
Innovative management in the development of financial company
Abstract:
Bachelor theses entitled "Innovative management in the development of financial company" points to great importance of innovation in the financial company that requires continuous education and application of new management methods. Points out that without good innovative management, which is part of the short-and long-term strategy is not possible to survive in the hard competitive fight. The survey …víceAbstract:
Záverečná bakalárska práca s názvom "Inovatívny manažment v rozvoji finančnej spoločnosti" poukazuje na veľký význam inovácie vo finančnej spoločnosti, ktorá si vyžaduje neustále vzdelávanie a uplatňovanie nových metód riadenia. Poukazuje na skutočnosť, že bez dobrého inovatívneho manažmentu, ktorý je súčasťou krátkodobej i dlhodobej stratégie nie je možné prežiť v tvrdom konkurenčnom boji. Výsledky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/waiv1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: PhDr. Zuzana Mičková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková -
Financial analysis of the selected company
Juraj Povinský -
Finančný poradca v strategickom plánovaní pri rozvoji finančnej spoločnosti
Renáta Sileská -
Open innovation as an effective tool for knowledge management of the company
Pavla Matulová -
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
Angelika Filová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová