Poznávání a vnímání přírody a přírodnin žáky se zrakovým postižením – Bc. Gabriela ZACPALOVÁ
Bc. Gabriela ZACPALOVÁ
Diplomová práce
Poznávání a vnímání přírody a přírodnin žáky se zrakovým postižením
Cognition and peception of Nature and Natural of pupils with visual impairment.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků se zrakovým postižením v oblasti přírodopisu. Hlavní náplní je vytvoření vhodných didaktických pomůcek.Abstract:
This thesis deals with the education of students with visual impairments in natural history. The main task is to develop appropriate teaching aids.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZACPALOVÁ, Gabriela. Poznávání a vnímání přírody a přírodnin žáky se zrakovým postižením. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Sebeprezentační kongruence a variabilita: role psychologické blízkosti aktéra a příjemce, pohlaví a sebediskrepance
Jan Slovák -
Stres v časné ontogenezi v Galii doby římské a postřímské. Analýza vertebrálního kanálu na základě obratlů dospělých a nedospělých osob
Anna Taylor -
Pozice hlavy a krku koně v souvislosti se škálou vzdělání koně a její vliv na zdraví a welfare
Adéla Hajdíková -
Interakce mezi stromy a půdou v přirozených temperátních lesích v prostoru a čase
Pavel Daněk -
Možnosti stimulace k pohybové aktivitě a komparace motorických dovedností u dětí předškolního věku z roku 2014 a v pandemii z roku 2020/2021
Petra MIČOLOVÁ -
Didaktické pomůcky pro rozvoj kompenzačních činitelů u dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Natálie KORCOVÁ -
Úloha pomůcek při optimalizaci prostorové orientace zrakově postižených
Radka Grohová -
Zpracování architektonického prvku jako haptické pomůcky pro zrakově postižené
Veronika BOUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva