Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky – Martin Wachtl
Martin Wachtl
Master's thesis
Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky
Landing page conversion rate optimization
Abstract:
Cílem práce je analyzovat vliv jednotlivých charakteristik vstupní webové stránky a následně identifikovat soubor konkrétních faktorů, které nejvyšší měrou ovlivňují efek-tivitu vstupní webové stránky. Efektivita stránky je přitom vyjádřena jejím konverz-ním poměrem. Práce za pomocí literární rešerše identifikuje nejčastěji zmiňované fak-tory ovlivňující konverzní poměr. Následně za pomocí metody optimalizace …moreAbstract:
This work aims to analyze the influence of individual characteristics of a landing page on its conversion rate. The aim is to identify a set of factors that affect the effectiveness of the landing page. The effectiveness of a landing page is determined by its conversion rate. In the first phase the thesis based on literature research identifies the most frequently mentioned factors affecting the conversion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82543
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jiří Přibil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR
Michal Černota -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
Návrh optimalizace webových stránek
Matěj Koubský -
SEO analýza a optimalizace webové stránky
Marek Vondrák -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Klaudia Daňková -
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán