Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky – Martin Wachtl
Martin Wachtl
Diplomová práce
Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky
Landing page conversion rate optimization
Anotace:
Cílem práce je analyzovat vliv jednotlivých charakteristik vstupní webové stránky a následně identifikovat soubor konkrétních faktorů, které nejvyšší měrou ovlivňují efek-tivitu vstupní webové stránky. Efektivita stránky je přitom vyjádřena jejím konverz-ním poměrem. Práce za pomocí literární rešerše identifikuje nejčastěji zmiňované fak-tory ovlivňující konverzní poměr. Následně za pomocí metody optimalizace …víceAbstract:
This work aims to analyze the influence of individual characteristics of a landing page on its conversion rate. The aim is to identify a set of factors that affect the effectiveness of the landing page. The effectiveness of a landing page is determined by its conversion rate. In the first phase the thesis based on literature research identifies the most frequently mentioned factors affecting the conversion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR
Michal Černota -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
Návrh optimalizace webových stránek
Matěj Koubský -
SEO analýza a optimalizace webové stránky
Marek Vondrák -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Klaudia Daňková -
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán