Diferenciace rolí a pozic ve školní třídě se zaměřením na genderový rozdíl na druhém stupni základní školy. – Jan SEDLÁČEK
Jan SEDLÁČEK
Diplomová práce
Diferenciace rolí a pozic ve školní třídě se zaměřením na genderový rozdíl na druhém stupni základní školy.
The differentiation of roles and positions in a classroom with a view to gender differences in upper primary schools.
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o genderových rozdílech chlapců a dívek v 7. třídě základní školy. Zaměřuje se na jejich chování v prostředí školní třídy a na souvislosti genderové vyzrálosti s postavením jedinců ve formální sociální skupině. Hlavní součástí práce je i vyhodnocení ankety zkoumající vlastní pohled žáků na tuto problematiku.Abstract:
This diploma thesis deals with gender differences between boys and girls in the 7th grade in elementary school. It focuses on their behaviour in school environment and the dependence of gender maturity on position of individuals in formal social group. The main part of this work is evaluation of a survey researching pupils´ point of view on the mentioned issue.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013
Zveřejnit od: 3. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jiří Kressa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁČEK, Jan. \textit{Diferenciace rolí a pozic ve školní třídě se zaměřením na genderový rozdíl na druhém stupni základní školy.}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u14byg/.
Jak správně citovat práci
SEDLÁČEK, Jan. Diferenciace rolí a pozic ve školní třídě se zaměřením na genderový rozdíl na druhém stupni základní školy.. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Z-AJ/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Kamila Novobilská -
Nonconforming Gender Identity and Gender Expression: TikTok and YouTube as Sites of Queer Activism
Veronika Rovenská -
The Portrayal of Gender and Gender Relations in Mad Men
Jaromír Soukup -
Gender Quotas for European Parliament Elections: A study on factors influencing attitudes towards political gender quotas
Sterre Raterman -
Science = Male, Arts = Female, but I am the Exception: Studies on Gender Stereotypes of the Counter Subject Gender Stereotypes College Students
Chunyan LIU -
Gender Issues and Women Discrimination in the Workplace: Closing the Gender Gap (Comparison between Sweden and the Czech Republic)
Lucie Tatoušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva