Jitka CHEJNOVÁ

Bakalářská práce

Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop

Content stategy of the MaJa Petshop
Anotace:
Obsahový marketing napomáhá značkám získávat zákazníky, tvořit si s nimi bližší vztah, informovat je a přesvědčovat je k nákupním rozhodnutím. Literatura se shoduje na důležitosti sdílení relevantních informací podle přání zákazníků ve správném čase, s prvky CTA a hashtagy. Cílem práce je navrhnout a otestovat obsahovou strategii pro komunikaci obchodu MaJa Petshop na sociálních sítích, jež napomůže …více
Abstract:
Content marketing helps brands to get customers, make a closer relationship with them, inform them and to convince them to make a purchase decision. There is an agreement in liturature on importance of sharing relevant information made by customers' wishes in the right time, with the CTA and hashtag elements. The objective of this thesis is to propose and test the content stategy of the MaJa Petshop …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHEJNOVÁ, Jitka. Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management