Jitka CHEJNOVÁ
Bachelor's thesis
Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop
Content stategy of the MaJa Petshop
Abstract:
Obsahový marketing napomáhá značkám získávat zákazníky, tvořit si s nimi bližší vztah, informovat je a přesvědčovat je k nákupním rozhodnutím. Literatura se shoduje na důležitosti sdílení relevantních informací podle přání zákazníků ve správném čase, s prvky CTA a hashtagy. Cílem práce je navrhnout a otestovat obsahovou strategii pro komunikaci obchodu MaJa Petshop na sociálních sítích, jež napomůže …moreAbstract:
Content marketing helps brands to get customers, make a closer relationship with them, inform them and to convince them to make a purchase decision. There is an agreement in liturature on importance of sharing relevant information made by customers' wishes in the right time, with the CTA and hashtag elements. The objective of this thesis is to propose and test the content stategy of the MaJa Petshop …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHEJNOVÁ, Jitka. \textit{Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u15wc4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHEJNOVÁ, Jitka. Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova -
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Denisa Surovcová -
Marketingová strategie firmy Epic Ride
Matěj Surkoš -
Marketingová strategie vybraného podniku
Marie Turková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková -
Obsahová strategie vybraného podniku
Dominik Mašek