Jitka CHEJNOVÁ

Bachelor's thesis

Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop

Content stategy of the MaJa Petshop
Abstract:
Obsahový marketing napomáhá značkám získávat zákazníky, tvořit si s nimi bližší vztah, informovat je a přesvědčovat je k nákupním rozhodnutím. Literatura se shoduje na důležitosti sdílení relevantních informací podle přání zákazníků ve správném čase, s prvky CTA a hashtagy. Cílem práce je navrhnout a otestovat obsahovou strategii pro komunikaci obchodu MaJa Petshop na sociálních sítích, jež napomůže …more
Abstract:
Content marketing helps brands to get customers, make a closer relationship with them, inform them and to convince them to make a purchase decision. There is an agreement in liturature on importance of sharing relevant information made by customers' wishes in the right time, with the CTA and hashtag elements. The objective of this thesis is to propose and test the content stategy of the MaJa Petshop …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHEJNOVÁ, Jitka. Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management