Ing. Miluše Drozdová

Bachelor's thesis

Informační systémy pro podporu řízení vztahů se zákazníky

Information systems for customer relationship management
Abstract:
Téma mé bakalářské práce "Informační systémy pro podporu řízení vztahů se zákazníky" je v dnešní době velmi aktuální a neustále se rozvíjí. V první části teoretické kapitoly se věnuji řízení vztahů se zákazníky, síle a hodnotě vztahu se zákazníky a jejich integraci. Zmiňuji se také o řízení vztahů se zákazníky v zákaznicky orientované organizaci. V druhé části teoretické kapitoly se zabývám Informačními …more
Abstract:
Subject of my thesis is „Information systems for support of customer´s relationship management“ which is very actual and continually developed today. The first theoretical chapter is dedicated to customer´s relationship management, power and value of customer´s relationship and their integration. I also mention the customer´s relationship management in the customer oriented organisation. In the second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Viktor Hrdina, MBA
  • Reader: Ing. Petr Varinský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní