Bc. Kamila Kuchynková

Bakalářská práce

Etické aspekty v audiovizuální reklamě

Ethical aspects in Audiovisual Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou etických aspektů v audiovizuální reklamě. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů etika a morálka, a to z důvodu uvedení do základní problematiky tématu. Zaměřuje se na reklamu, její charakteristiku, jaké druhy, cíle a funkce zastává v marketingové komunikaci. Práce se následně věnuje audiovizuální reklamě, co předchází její tvorbě a jaká média jsou …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the issues of Ethical Aspects in Audiovisual Advertising. In order to introduce the basic issues of the topic, the theoretical part also focuses on explaining the concepts of ethics and morality. The theoretical part focuses on advertising, its characteristics, types and what goals and functions it stands for in marketing communication. The thesis then turns to Audiovisual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní