Postoj vybraných věkových kategorií k online nakupování zboží a služeb – Simona STRAKOVÁ
Simona STRAKOVÁ
Bakalářská práce
Postoj vybraných věkových kategorií k online nakupování zboží a služeb
Attitude of selected age groups towards online shopping of goods and services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá postoji vybraných věkových kategorií k online nakupování. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které zahrnují elektronické obchodování na trhu B2C včetně výhod, nevýhod, rizik a vybraných trendů. Práce dále pojednává o nákupním chování a stručně je zde představen i současný stav B2C elektronického obchodování v ČR. Cílem práce je zjistit, jaký postoj zaujímají …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an attitude of selected age groups towards online shopping of goods and services. The theoretical part defines B2C e-commerce including its advantages, disadvantages and risks. This part is also focused on selected e-commerce trends, shopping behaviour and the current condition of e-commerce in the Czech Republic. The aim of this thesis is to find out what attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Edita Hirschauová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Simona. Postoj vybraných věkových kategorií k online nakupování zboží a služeb. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
Sabina Stružková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi