Analýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolených – Karolína Šrámková
Karolína Šrámková
Master's thesis
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolených
Customer Buying Behaviour Analysis on Holiday Market
Anotácia:
Tématem této diplomové práce byla analýzy nákupního chování zákazníků na trhu dovolených. Cílem bylo zmapovat chování zákazníků před a při koupi dovolené a také určit faktory, které ovlivňují zákazníka v kamenné a internetové pobočce. Pro tento výzkum byla zvolena metoda dotazování. Bylo tedy využito online dotazníku, který kromě behavioristických otázek obsahoval i část věnovanou kamenné a internetové …viacAbstract:
The theme of this master’s thesis was consumer behaviour on the holiday market. The aim was to monitor customer behaviour before and during the purchase of a holiday and also to identify factors that affect customer in retail and online stores. For this research, one method of data collection was chosen, questioning. This method included online questionnaire which had two parts. The first part contained …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedúci: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením
Jana Ondračková -
Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením
Iveta Hillová -
Typologie zákazníků na trhu internetového bankovnictví
Barbora Kaniová -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Návrh typologie zákazníků ubytovací služby Airbnb
Lucie Tajzlerová -
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb
Jan Keřka -
Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR
Petr Gola -
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
Lucie Makovská