Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Michaela Turková
Bc. Michaela Turková
Diplomová práce
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Anotace:
Diplomová práce je zpracována na téma Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem. Cílem práce je identifikace nejčastějších pochybení při aplikaci nástrojů marketingové komunikace ve zkoumané firmě a navržení konkrétních opatření vedoucích ke zlepšení komunikace mezi firmou a koncovým zákazníkem. Ve výzkumu byly použity metody dotazování a pozorování. Výsledky výzkumu jsou shrnuty a zpracovány …víceAbstract:
The diploma thesis is elaborated on the topic Methods and benefits of communication with the end user. The aim of the thesis is to identity the most common mistakes in the application of marketing communication tools in the company investigated and to propose specific measures leading to improvement of the communication between the company and the end user. In the thesis were used this methods - questioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/crjn6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Costumer Relationship Management-nové božstvo marketingových komunikací?
Alexandr KALMUS -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych