Analýza marketingového mixu vybraného podniku – Bc. Petra Potůčková
Bc. Petra Potůčková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybraného podniku
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem třebíčské firmy Top Konstrukt. V teoretické části je charakterizován marketingový mix. V praktické části je popsán marketingový mix vybrané firmy. Firma Top Konstrukt se zabývá přímým dovozem a následnou distribucí LED osvětlení jak pro domácnosti, tak i pro průmysl. Jejich nabídka se skládá z interiérových svítidel, venkovních svítidel, designových svítidel …moreAbstract:
This work deals with marketing mix of Top Konstrukt company from Třebíč. In theoretic part is characterized by the marketing mix. The practical part describes the marketing mix of the chosen company. This society is involved in the direct import and the subsequent distribution of LED lighting products for household or industry. These products are related to lighting for indoor or outdoor use, design …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/s7ahh/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová