Bc. Petra Potůčková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybraného podniku

Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem třebíčské firmy Top Konstrukt. V teoretické části je charakterizován marketingový mix. V praktické části je popsán marketingový mix vybrané firmy. Firma Top Konstrukt se zabývá přímým dovozem a následnou distribucí LED osvětlení jak pro domácnosti, tak i pro průmysl. Jejich nabídka se skládá z interiérových svítidel, venkovních svítidel, designových svítidel …more
Abstract:
This work deals with marketing mix of Top Konstrukt company from Třebíč. In theoretic part is characterized by the marketing mix. The practical part describes the marketing mix of the chosen company. This society is involved in the direct import and the subsequent distribution of LED lighting products for household or industry. These products are related to lighting for indoor or outdoor use, design …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích