Bc. Petra Potůčková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybraného podniku

Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem třebíčské firmy Top Konstrukt. V teoretické části je charakterizován marketingový mix. V praktické části je popsán marketingový mix vybrané firmy. Firma Top Konstrukt se zabývá přímým dovozem a následnou distribucí LED osvětlení jak pro domácnosti, tak i pro průmysl. Jejich nabídka se skládá z interiérových svítidel, venkovních svítidel, designových svítidel …více
Abstract:
This work deals with marketing mix of Top Konstrukt company from Třebíč. In theoretic part is characterized by the marketing mix. The practical part describes the marketing mix of the chosen company. This society is involved in the direct import and the subsequent distribution of LED lighting products for household or industry. These products are related to lighting for indoor or outdoor use, design …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma