Ing. Alena Kšádová

Bakalářská práce

Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize

Development of marketing strategy in order to keep sales and employment level in retail network
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit účinnou marketingovou strategii za účelem udržení obratu a zaměstnanosti firmy v období krize. Sledovaná firma se zabývá maloobchodním prodejem značkového oblečení a čelí obrovskému konkurenčnímu tlaku, který na tomto poli je. Práce tedy vychází z každodenních poznatků a z reálné situace na trhu. Navržená marketingová strategie má napomoci objektivně stanovit …více
Abstract:
This thesis has the aim to create an effective marketing strategy in order to keep sales and employment of the company in the crisis. The company deals with retail of branded clothing and face enormous competitive pressure, which in this field is. The work is based on everyday knowledge and the real market situation. The marketing strategy will help to objectively determine the existing strengths and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Milan Klégr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace