Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism – Marcela ZUBRIČANOVÁ
Marcela ZUBRIČANOVÁ
Bakalářská práce
Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism
Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of linguistic means used in the promotional materials for tourism. The theoretical part compares advertising with promotion and explains the main differences. Also, the theory of tourism is described. Later, the thesis deals with persuasive and influencing methods used in promotion. The analysis of linguistic means is focused on lexicology and syntax. In the conclusion …víceAbstract:
Tato práce se soustředí na analýzu lingvistických prostředku užívaných v propagačních materiálech v oblasti turizmu. Teoretická část porovnává reklamní diskurz s propagačním a vysvětluje základní rozdíly. Také je rozebrána teorie cestovního ruchu. Práce se pak zabývá přesvědčovacími a ovlivňujícími metodami, které se užívají v propagačních materiálech. Analýza lingvistických prostředku se soustředí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUBRIČANOVÁ, Marcela. Linguistic Means Used in the Promotion of Destinations in Tourism. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.