Bc. Ekaterina Ioffe

Bakalářská práce

Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery

Efficient Product Packaging Design Using Eye-Tracking
Anotace:
Předkládána bakalářská práce zkoumá velice významnou součást dnešního podnikatelského světa – jedná se o obal a neuromarketing. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V části první je pozornost zaměřena na vytvoření teoretického aspektu zkoumané problematiky. Praktická část práce je zaměřena na šetření mezi respondenty, a to pomocí eye kamery a dotazníkového šetření. Hlavním cílem bakalářské …více
Abstract:
The present thesis investigates a very important part of today's business world - it is the packaging and neuromarketing. The thesis is divided into two parts. In the first part, the attention is focused on creating the theoretical aspect of the research questions. The practical part is focused on research among respondents, using eye camera and a questionnaire survey. The main aim of the thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace