Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží – Bc. Nikita Novitskiy
Bc. Nikita Novitskiy
Diplomová práce
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Packaging as a means of manipulating consumers into buying products
Anotace:
Pro každého z nás je obal nedílnou součástí každého produktu. Jestliže kdysi měl úkol především zboží chránit před poškozením a umožnit lepší manipulaci s ním, tak v dnešní době krom těchto vlastnosti má za úkol umožnit lepší a snazší prodej zboží. Proto se obal stal jedním z hlavních prodejních nástrojů mnohých firem. O obalu můžeme hovořit, jako o vizitce společnosti. Zároveň zastává roli takzvaného …víceAbstract:
Abstract The packaging resembles an inseperable part of any product for all of us. While its main historical role was in protecting the product from external forces and enable a more convenient manipulation, its current role is in allowing the product to sell better. For many companies, the packaging became one of the main tools for selling their products. One could consider the packaging the company …víceKlíčová slova
Marketingový mix segmentace trhu nákupní chování spotřebitele faktory ovlivňující chování spotřebitele způsoby manipulace zákazníkem manipulace obalem obal. Marketing mix market segmentation consumer behavior factors influencing consumer behavior means of consumer manipulation consumer manipulation by means of product packaging product packaging.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v08p8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Miroslava Gajdošíková -
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Julija Krauze -
Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services
Adam Faldyna -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Importat factors of alternative food networks potential in regional development
Petra Strmisková -
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
Prince Larbi