Remote Sales Strategy for Early-Stage B2B SaaS Start-Up – Lukas Pivarník
Lukas Pivarník
Diplomová práce
Remote Sales Strategy for Early-Stage B2B SaaS Start-Up
Digitální prodejní strategie pro B2B SaaS start-up v ranné fázi
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje aspekty prodejní strategie B2B SaaS start-upu v ranné fázi s existujícím MVP před externím financováním. Konkrétně se tato práce se soustředí na oslovování zákazníků. Teoretická část pojednává o krocích, procesech a relevantních prvcích prodejní strategie v B2B SaaS start-upech s důrazem na prodejní rozvoj. Praktická část využívá autorův start-up k analýze e-mailu, sítě …víceAbstract:
This thesis analyzes the sales strategy of early-stage pre-funding B2B SaaS start-ups with launched MVP; more specifically, the thesis focuses on outreach initiatives. The theoretical part discusses the steps, processes, and relevant elements of founder-led sales strategy in B2B SaaS start-ups, emphasizing sales development. The practical part utilizes the author’s start-up to analyze email, LinkedIn …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Marko Orel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Concept in a Start-Up Company
Nijat Akbarov -
How to build up an excellent start-up
Alevtina Kargina -
Applicable Strategies and Management in Chosen Start-up Companies
Selbi Meredova -
Webový start-up v kontextu klasického podnikatelského plánu
Vladimír Korbel -
Sales and development of electronics industry companies in China
Caimeng Jiang -
Development of virtual reality showroom and its potential use for car sales
Daniel Vošvrda -
Sales Team Evaluation and Development
Kristina Andělová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch