Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny – Milena Pokrývková
Milena Pokrývková
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny
Consumer Behavior of Children Aged 11 to 15 and their Influence within the Family
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, na základě teoretických poznatků a osobního průzkumu, povahu spotřebitelského chování dětí ve věku 11 až 15 let, zejména jeho aktuální stav a trendy v něm. Zkoumány a posuzovány byly nákupní zvyky, motivace při nákupu a pro nákup a v neposlední řadě i satisfakce spojená s nakupováním v rámci spotřebitelského chování této cílové skupiny. Hlavní pozornost je zaměřena …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out, on the basis of theoretical knowledge and personal research, the nature of the consumer behavior of children aged 11 to 15, especially its current state and trends. The shopping habits, buying and buying motivation and, last but not least, shopping satisfaction within the consumer behavior of this target group were examined and assessed. The main focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKRÝVKOVÁ, Milena. \textit{Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/u2nkwg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pokrývková, Milena. Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv rámování ve vztahu k abstraktnosti a konkrétnosti sdělení na subjektivní hodnocení charitativních reklamních formulací
Jitka Sedláková -
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
Lucie PĚŠKOVÁ -
Hodnocení reklamního sdělení
Klára PAVLÍKOVÁ -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Pavel Michalec -
Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny
Petra Hůrková -
Vývoj a proměny reklamních sdělení vybrané firmy
Veronika Šachová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Aneta Blažková