Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny – Milena Pokrývková
Milena Pokrývková
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny
Consumer Behavior of Children Aged 11 to 15 and their Influence within the Family
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjistit, na základě teoretických poznatků a osobního průzkumu, povahu spotřebitelského chování dětí ve věku 11 až 15 let, zejména jeho aktuální stav a trendy v něm. Zkoumány a posuzovány byly nákupní zvyky, motivace při nákupu a pro nákup a v neposlední řadě i satisfakce spojená s nakupováním v rámci spotřebitelského chování této cílové skupiny. Hlavní pozornost je zaměřena …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out, on the basis of theoretical knowledge and personal research, the nature of the consumer behavior of children aged 11 to 15, especially its current state and trends. The shopping habits, buying and buying motivation and, last but not least, shopping satisfaction within the consumer behavior of this target group were examined and assessed. The main focus …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKRÝVKOVÁ, Milena. \textit{Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/u2nkwg/.
Jak správně citovat práci
Pokrývková, Milena. Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv rámování ve vztahu k abstraktnosti a konkrétnosti sdělení na subjektivní hodnocení charitativních reklamních formulací
Jitka Sedláková -
Hodnocení reklamního sdělení
Klára PAVLÍKOVÁ -
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
Lucie PĚŠKOVÁ -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Pavel Michalec -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny
Petra Hůrková -
Vývoj a proměny reklamních sdělení vybrané firmy
Veronika Šachová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Aneta Blažková