Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o – Lukáš Hrabovský
Lukáš Hrabovský
Diplomová práce
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o
Analysis and design of marketing strategy of CZ TOP TRADE Ltd.
Anotace:
Jak plyne z názvu, diplomová práce Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o. se zabývá nastavením správné marketingové strategie podniku působícího na trhu B2B ve strojírenském odvětví. Pro zjištění vazeb působících na tomto trhu jsem využil analýzu makrookolí v podobě PEST analýzy, mikrookolí pomocí Porterova modelu 5 sil, výstupy analýz jsem spojil ve SWOT analýzy a pomocí …víceAbstract:
As it follows from the title, the thesis Analysis and design of the marketing strategy of CZ TOP TRADE Ltd. is concerned with setting the right marketing strategy for an enterprise operating on the B2B market in the engineering sector. In order to find out the links on this market, I used external analysis in the form of PEST analysis, internal analysis with Porter's Five Forces, then I combined the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Jana Müllerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRABOVSKÝ, Lukáš. \textit{Analýza a~návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o} [online]. Praha, 2018 [cit. 2021-04-22]. Dostupné z: https://theses.cz/id/u2p0kk/. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Jan Mareš.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie střední školy
Jana Vacková -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Klimentiy Korolkov -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova