Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova – Kateřina AUBRECHTOVÁ
Kateřina AUBRECHTOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Shopping behavior of selected population groups in the city of Tachov
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřila na analýzu nákupního chování obyvatel města Tachov. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jaký vliv má nákupní chování na spotřebitele v určitém věku, pohlaví nebo podle vzdělání a zda obyvatelům v Tachově vyhovují obchodní domy a jejich nabídka. Postoje respondentů na letáky a věrnostní programy. V teoretické části je vysvětlena problematika dané práce a zabývá se vývojem …víceAbstract:
The bachelor thesis focused on the analysis of shopping behavior of the inhabitants of the town of Tachov. The main goal of the work was to find out what effect shopping behavior has on consumers at a certain age, gender or education and whether the inhabitants of Tachov are comofortable with department stores and their offer. Respondents' attitudes to leaflets and loyalty programs. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUBRECHTOVÁ, Kateřina. Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Ekonomická a regionální geografie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
Anežka Šenkýřová -
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce
Kristýna Menšíková -
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová -
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Kateřina AUBRECHTOVÁ