Rozvoj informatického myšlení na 1. stupni ZŠ – Kateřina Nováková
Kateřina Nováková
Master's thesis
Rozvoj informatického myšlení na 1. stupni ZŠ
The development of information thinking in primary school
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout aktivity pro rozvoj informatického myšlení u dětí na prvním stupni základní školy a ověřit je v pedagogické praxi. Práce se v teoretické části věnuje vymezení základních pojmů týkajících se této problematiky. Jsou jimi například informatické myšlení a jeho principy, algoritmické myšlení, algoritmizace, prostorová orientace, digitální gramotnost a změny v RVP …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6939
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Rozvoj informatického myšlení dětí předškolního věku
Kristýna Dostálová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
9/9/2021
Kohout, J.
9/9/2021