Tržní orientace firem a její měření – Ing. Mgr. Patrik Jangl
Ing. Mgr. Patrik Jangl
Doctoral thesis
Tržní orientace firem a její měření
Market Orientation of Firms and its Measurement
Anotácia:
Disertační práce se zabývá marketingovým konceptem, který se jmenuje tržní orientace. Cílem výzkumu bylo vytvoření validního modelu tržní orientace českých a německých high-tech firem ve zpracovatelském průmyslu s akcentem na současné trendy v managementu a marketingu. Empiricky byla zkoumána vazba mezi tržní orientací, inovacemi a výkonností firem. Nakonec byla testována invariance českého a německého …viacAbstract:
The dissertation deals with the marketing concept of market orientation. The aim was to create a valid model of market orientation of Czech and German hightech companies in the manufacturing sector with the emphasis on current trends in management and marketing. The relationship between market orientation, innovations and company performance was empirically examined. Invariance of the Czech and German …viacKľúčové slová
konstrukce měřící škály modifikovaná měřicí škála tržní orientace (MMOS) modifikovaný model tržní orientace (MMOM) index tržní orientace Customer Intelligence Generation Competitor Intelligence Generation Intelligence Dissemination & Integration Responsiveness to Market Intelligence inovace firemní výkonnost explorační a konfirmační faktorová analýza reliabilita validita mnohonásobná regresní analýza Multigroup Confirmatory Factor Analysis konfigurální metrická a skalární invariance strukturální modelování rovnic high-tech sektor ve zpracovatelském průmyslu konkurenceschopnost Česká republika Německo
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2015
Zverejniť od: 2. 10. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jangl, Patrik. Tržní orientace firem a její měření. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.10.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 10. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Inovace organizace lidských zdrojů high-tech sektoru Ústeckého kraje
Vlastimil FÜRST -
Rozvoj malého a středního podnikání ve vybraném regionu - high-tech služby
Martina Pokorná -
Porovnání postavení poboček podniku v oblasti high-tech v České republice a USA na příkladě společnosti HEWLETT-PACKARD s.r.o.
Vlada Ustinova -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Pracovní prostředí sester a jeho vliv na pracovní spokojenost a úvahy sester o odchodu
Monika LABUDÍKOVÁ -
Obavy ze změny klimatu – validizace škály a souvislost s proenviromentálním chováním
Martin Hošek -
Analýza citlivosti pro Markowitzův model portfolia
Tadeáš Sommer -
Bayes approach to explore the mixture failure rate model.
Thach Thanh Tien